Krvavá Magie

pravidlové okénko:
Krvavá magie umožňuje použít krev z vnějšího zdroje, oběti pro magii pomocí čehokoliv jiného než efektu manipulace s mocí. Adepti potřebují získat patřičné znalosti, bez nichž je použíti krvavé magie v nejlepším případě jen špinění podlahy. Kdokoliv se o tuto magii hodlá pokoušet ať kontaktuje předem organizátory.

Krvavá magie je praktika, s jejíž pomocí je kouzlo či rituál napájeno krví obětí. Je to velice nebezpečný obor magie, neboť nelze přesně předpovědět množství moci, jež se z krve uvolní. Nejeden adept byl nalezen roztrhán uvolněnou mocí mezi svými oběťmi. Použití krvavé magie je zakázáno a považováno za nebezpečné a neetické porušení dohody bez ohledu na úmysl, účel a případný dopad. Případný krvavý mág se stává pronásledovaným odpadlíkem a vyvrhelem. Případně pokud má štěstí, odejde na nějaké zapadlé místo, kde jej nikdo neruší.

Za krvavou magii se nepovažuje použití krve v symbolickém množství, kdy se nepoužívá za skutečný zdroj moci, ale jenom jako způsob určení cíle.

Mnozí Upíří mágové jsou obviňováni z krvavé magie, neboť krev používají jako medium pro své umění. Pravdou je, že upírská Podstata je s krví neodlučitelně spojena a umožňuje tak nepřímé využití krve. Aby upír dokázal krev využít musí ji ve svém těle transformovat na Vitae. Tento rozdíl mnozí pomíjí a nejednomu upírovi se dostalo vřící koupele v benzínu, když ho samozvaní lovci dohnali a upálili.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License