Proběhlé hry

Arkánum

Arkánum X -Berlin 89

Listopad 89, vrcholící studená válka a Berlín obehnaný železnou oponou. Larp postavený komorněji. Příběhově vysloveně špionážní a diplomatický. Nečekané zvraty, únosy, magické i technologické rituály.

Arkánum IX 2017 - Road to Perdition

Tentokrát v městečku Mafiánu Perdition. starý Kmotr zemřel a zběsilá bitva o to kdo bude jeho nástupcem. Cosa nostra, Hotel Moskva, Triády, Kartel a Yakuza si to behem víkendu vyříkali v smrští pletich , intrik zrad a prastaré magie.

Arkánum VIII 2016

Další velikonoční díl. Do Pardubic náhle přijel Pražský upíří Princ a následovali ho i vyslanci z Ruska a Rumunska. Jak se ukázalo volba místa nebyla nejšťastnější, neboť v Pardubicích začalo, díky následkům dlouhotrvajících zásahů do opony, strašit. Přízraky se zjevovaly po celém městě a představovaly hrozbu pro vše Jiné, jenž se hýbalo. Situaci neulehčila ani zahraniční politická situace - teroristické útoky na Brusel a snaha ISIS o ovládnutí okultní zbraně hromadného ničení.

Arkánum VII 2015

Velikonoce a tajemství to jde dohromady. VII Arkánum odhalilo vysokou hru kterou hrají mocní hráči známý pod souhrným názvem inkvizice. ukázalo se že ne vše je tak černobílé a jednotné jak se povídá. A že zájem o vyšší dobro muže mít radikálně jinou podobu. Špioni, tajné podzemní základny, dražby artefaktů a kultisté za každým rohem. Přesto svět ještě neskončil, takže to dobře dopadlo. nebo je to jen ticho před bouří?

Arkánum VI 2014

Víkendové Arkánum,v pořadí třetí tohoto formátu. Odehrávalo se v Pardubicích a točilo se okolo pozůstatků druhé světové války, které po letech vypluly na povrch a osobních příbězích jednotlivých postav. Objevil se záhadný pohár smrtelnosti poskvrněný černou magií Thule. Démoni a andělé na mnohý způsob a na své si přišli i Fae.

Arkánum V 2013

V pořadí druhé víkendové Arkánum, tentokrát přemístěné na Vysočinu, do blízkosti Nasavrk. Skupina jiných vychutnávající si dovolenou se zamotávají do tajemství, které bylo ukryté od dob Druhé Republiky. Odhalili jsme jak to bylo se záhadným úmrtím Františka Ausperga, místního šlechtice v roce 1938 a jak to vypadá když si démon rozhodne zabrat bitevní pole patřící Fae.

Arkánum IV 2012

první víkendové arkánum, zasazené do Pardubic, a tentokrát se zaměřující na život jiných. Výraznou roli zde měl lóže Mysteria, vědecký gigant Techcorp a Hlídky. Odhalili jsme že i jiní mají velmi utajené organizace jako jsou Ilumináti a se správnou povolenkou si můžete hrát i s artefakty majícími moc nad samotným časem a prostorem.

Arkánum III 2011

třetí dil jednovečerní larp se odhalil proč jsou Pardubice tak vyjímečné, a kdo, že to žije na druhé straně opony a šera. Dozvěděli jsme se že sopka Eyafjakull na Islandu nesoptila tak úplně samovolně, Nacisti nežijí jen na Měsíci. To bylo asi nejsurealističtější arkánum, plné andělů, ďáblu a všeho magického co se lze představit. Neboť bylo zasazeno do Zámeckého království, državy nezávislých Fae. Odhalili jsme jak to je s Králem, který nemá jméno a jaké Mocnosti se obvykle zajímají o dění na Světě.

Arkánum I a Arkánum II 2009 a 2010

První dva díly trvali jeden večer, a měli podobný příběh a přece jiný příběh.
V Praze byl vykraden trezor patřící Giovani Sanguinis. Kurýr předměty odvezl do Pardubic, kde serie neštastných událostí a odhalení rozpoutala honbu za artefakty které před Thule ukryli čeští hlídkaři v předvečer mnichova. situaci komplikoval jistý mafián který se ocitl s pomyslným terčem na zádech, Vyslanec dávno zapomenutého Dvoru Fae sledujíc nenasytnou bestii.

Historky z Arkána

Soubor, převážně RPG, sezení zasazených do světa Arkána.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License