Realita

Pravidlové okénko:
Nehrající lidé reprezentují nevědomou většinu lidí žijících na světě. Z hlediska hry je pro vás tabu je otevřeně využívat. Ať už s jejich souhlasem, nebo bez něho. Pokud chcete udělat chaos, čiňte tak skrze herní postavy, nikoliv zabíjením virtuálních lidí. S obyčejnými lidmi klidně mluvte, jděte na pivo, klidně jim povykládejte, co hrajete, ale nesmíte je zatáhnout do hry.

Reálný svět je nejviditelnějším prvkem světa Arkána, z největší části obývaný normálními lidmi, kterým Jiní říkají "Spáči". Na této rovině hry žije i mnoho obyčejných Jiných, kteří jsou dostatečně lidští na to, aby se v něm mohli pohybovat a "zapadli". Tradice říká, že realita sama je velmi silná mocnost, která dokáže aktivně potlačit ostatní aspekty Arkána. Zda za to může fakt, že spících lidí je několik miliard, nebo za tím stojí metafyzické zákony, je tématem mnohých debat mezi učenými Jinými. Mezi rozšířený názor patří, že Pád před tisíci lety způsobil to, co je nazýváno kletbou Spánku. Právě Spánek omezuje účinnost magie a ta proto již nefunguje tak, jak by měla, a pomalu se vytrácí ze světa.
Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License